you follow me i follow you

Friday, February 18, 2011

TEMPAT PENGAJIANKU



politeknik port dickson


assalamualaikum,hari nie aku nk cerite sikit tntng tmpat pengajianku...mule2 aku tak sangke dpat blaja kat sini..jauh sngat dari tempat aku...mase mule2 masuk herm rase nk balik smule kat terengganu..tak biase kat tmpat orng nie..pastu da lame2 baru rase ok sikit..aku blaja kat politeknik port dickson..couse yg aku ambil nie kne bnyak bercakap sikit..iaitu marketing..aku nie da la yg pendiam..memeng cabaran sngat bg aku amik coust nie..mase2 mule2 masuk klas agak terkejut juge ramai sngat perempuan dlam klas aku..lelaki hanya 8 org..mase tu hanya Allah je yg tau perasaan aku..da lar sume cm orng2 pandai..tp ble da lame2 blaja sane rase amat seronok sbb dpat ramai kwan..perasaan pemalu aku hilng entah kemane..bnyak dugaan jgak yg aku tmpohi sepanjang pengajian aku..aku baru jer sem 3..pnjang lg perjalanan aku untuk mnghabiskan sisa2 pengajian..tp tak ape juge aku suke couse yg aku amik skarang nie..kehidupan aku bnyak berubah bile aku belajar kat poli tu..perubahan yg positif..hehe..alhamdulillah sekarang aku mkin selesa tnggal kat sini..kalau rindu kmpung halaman biase lah bg seorng pelajar mcm aku nie..korang sume pon same kan..hihi...sem 1 aku tnggal di asrama,sem 2 aku tnggal kat rumah sewa..oleh kerana bnyak sngat dugaan yg menimpa ak kmbali semule kpd asrama untuk sem 3..tak snggup nk mnghadapi dugaan tu..ok ini je untuk hari nie..laen kali aku kongsi lg erk..wassalam...

4 comments:

  1. boleh kena saman nie tuan dgn DBP..heheh..."pengajuanku"

    ReplyDelete
  2. hehe...salah taip jer...x pe la da buat silap mesti kene saman.....

    ReplyDelete