you follow me i follow you

Monday, April 11, 2011

Asignment Pasar Malam

assalamualaikum

Hari nie aku nak kongsi sesuatu yang menarik tentang asingment yang diberikan kepada aku 
dan rakan sekelas ku..asigment nie tak perlu buat hard copy(report) nie 1st bg aku dapat
asignment macam nie..seronok juge..huhu..

ok2...masuk topik terus....kami sekelas ditugaskan membuat gerai untuk menjual sesuatu...
nak tahu ape yang kami perlu jual..bukan produk or perkhidmatan..herm..tp maklumat..huhu..
maklumat(ilmu) tntng pelajaran aku jugak..bab bape aku da lupe..
tp sebelum buke gerai mesti kene hafal dulu nota tu..baru bleh jual maklumat tue..
seronok2....sume orng mcm happy jer..

lepas siap buke gerai mari la pelanggan..pelanggannye classmate ak jer..
pelanggan terhormat adalah lecturer aku..huhu..
berdebar debar jantung mase lecturer smpai kat gerai aku...
ye la markah tue..markah asignment..huhu..
tp alhamdulillah group ak dpt jawab..lega sikit rasa..

gerai orng lain pon ape kurngnya hebat..
sape yg dtng gerai aku dpt la coki-coki n nescafe pac kecil..huhu..x cukop modal..
lecturer palk group aku bagi coklat cadbury..
classmate aku!!!

nie group n gerai aku..tp sorang je ade mase nie..erdayu
tajuk garai kami adalah cerita kedai kopi..hihi

nie erni n farhana


hashimi,rajan n khairul

kat sinie group ak ade..baju putih n pink nabilah,fatihah..ezzaty,farahatunnisa,salihin,taufik n syuhada..group lain,,,

anis,azrina n safiah

masitah,farah,zulaikha,fatin n rasyidah

huda,shamira,asyikin n sholehah

salwa,huda,hafizah,atikah,izzah n noraini

kalerah,kritika,syafikah,hidayu,hamimah n thillaga..
nie antara gambar2 setelah tamat program tue..
asignment pling simple n senang nak uruskan...

1 comment: