you follow me i follow you

Tuesday, April 12, 2011

NOVEL MENARIK

           .. assalamualaikum..

korang suka novel tak??..kalau korang suka aku nak cadangkan korang baca novel nie..
walaupon aku  ie lelaki tapi aku suka juga baca novel..tapi tak taksub sangat la..huhu
boleh dikatakan dalam 3 - seminggu aku habiskan bacaan satu novel..
kalau orng yg benar2 suka..1 hari da bleh habis..
ok2..x nak membebel bnyak2..

hari tue ade kwn aku tunjukkan aku novel yang bersiri..huhu...
macam pembunuh bersiri la plak yer..maksudnya bersambung-sambung..
mule2 aku ingat cerite cinta jer..tp ble ak bace mcm tak ingat dunia..
korang try bave novel tue...beest..

aku nie bkan suke sngat kalau ade smbungan tp jalan cerita novel tue menarik..
sinopsis la sikit yer..
watak utama laksamana susan...name gelaran jer..name sbnar die korng bace sndiri yer..huhu
orng zaman moden masuk zaman kuno(lama) disebabkan koma..
pastu bercinta ngan org lama..
ade jugak adegan lawan ngan syaitan..
aku nak cite bnyak pon smpai esok tak habis..

korang beli lar..
nie novel die..
ade satu lagi....tp aku pon belom bace lagi..
novel pling best....
beli la...

5 comments:

  1. da lama x beli novel..last skali RADHA

    ReplyDelete
  2. novel ke 4 - cinta sufi... akan ada rasanya smbungan novel ke 5... hohoho

    ReplyDelete
  3. Yup RAM nye novel sangat best...saya pon suke..=D

    ReplyDelete
  4. sedang mengadap 15 bijik novel baru dibeli... la la la.... jgn tk percayeeeee....

    ReplyDelete
  5. ni peminat setia RAM..nih..bgs2x

    ReplyDelete