you follow me i follow you

Wednesday, October 5, 2011

TOP UP RM10 PERCUMA

ingin dapatkan top up RM10 percuma??
jom jawab soalan ini.....


TERMA DAN SYARAT


-anda mesti join this site(tekan kat atas jer)
-anda mesti add saya di facebook(acik_mestica@yahoo.com.my) kerana saya akan umumkan pemenang di facebook..
-tulis jawapan dalam ruangan comment di bawah @ di inbox fb saya..(jawapan di ruangan comment diutamakan)
-jawapan yang cepat & tepat @ hampir tepat akan dikira sebagai pemenang..
-mesti jawab semua soalan..
-peraduan sah sehingga 31 oktober 2011..
-hanya terbuka kepada pengguna maxis,digi dan celcom sahaja...
-pemenang akan diumumkan pada 1 november 2011..(terus dapat top up percuma)


soalan


1)apakah nama kucing peliharaan saya?


a)upin
b)ipin
c)boboy
d)comel


2)apakah warna kucing saya?


a)putih + oren
b)hitam
c)kelabu
d)hitam + putih


3)kumpulan nasyid mana kesukaan saya?


a)mestica & in-team
b)hijjaz & unic
c)raihan & rabbani
d)in-team & unic


4)apakah no rumah saya?


a)73
b)102
c)129
d)202


5)apakah no plat motor kat rumah saya?


a)tl 1847
b)tap 1755
c)tac 1845
d)tar 4441


6)apakah nama sekolah rendah yang pernah saya belajar?


a)sk sultan omar
b)sk kuala dungun
c)sk pusat
d)sk bandar dungun


7)di manakah saya belajar


a)politeknik dungun
b)uitm dungun
c)politeknik port dickson
d)politeknik shah alam


8)apakah nama department saya praktikal pada tarikh 13/11-1/12/2011


a)marketing
b)front office
c)purchasing
d)restaurant


9)apakah no plat kereta ayah saya


a)tl 7352
b)tay 2263
c)tba 1321
d)tap 1755


10)apakah cita-cita saya?


a)guru
b)eksekutif pemasaran
c)penternak
d)pensyarah

No comments:

Post a Comment